Mumtaz Al Qadri.

” Teringat peristiwa saudara kita di pakistan Mumtaz al qadri yang di hukum gantung mati kerana menembak mati hakim yang telah menghina RASULULLAH SAW. Beliau { as syahid } merupa kan seorang anggota polis yang bertugas di bahagian mahkamah.

Satu ketika, dalam satu sesi perbicaraan, hakim telah membuat ulasan terhadap satu kes, dan dalam ulasan tersebut hakim itu telah menghina RASULULLAH SAW. As syahid Mumtaz yang kebetulan bertugas ketika itu dengan spontan menembak hakim sehingga mati kerana tidak tahan dengan penghinaan terhadap RASULULLAH SAW.

Akhir nya, Mumtaz di jatuhi hukuman gantung sampai mati kerana insiden tersebut. Ketika hari perlaksanaan hukuman gantung, as syahid mumtaz di bawa ke tempat pergantungan dalam keadaan yang tersenyum, langsung tidak kelihatan rasa takut di wajah nya, begitu indah air muka nya, cahaya memancar dari wajah nya.

Bila di tanya kepada beliau, mengapa tersenyum sedang hukuman mati bakal terlaksana, lalu as syahid mumtaz menjawab dengan tenang dan gembira, pada malam sebelum hukuman di laksana, beliau telah bermimpi bertemu RASULULLAH SAW dalam tahanan, dan RASULULLAH berkata kepada as syahid, baginda sedang menunggu nya..

Selepas hukuman di laksana, beliau menemui syahid di tali gantung kerana membela RASULULLAH SAW. jenazah as syahid telah di solat kan seramai 6 juta kaum muslimin serta di laksana kan solat ghaib ke atas jenazah nya di masjidil haram dan masjid Nabawi..

Lihat lah kemuliaan yang di beri ALLAH ke atas beliau kerana membela penghinaan ke atas RASULULLAH SAW, bagaimana pula kita di sini saat2 RASULULLAH di hina oleh kuffar la’natullah DAP tempoh hari..moga2 ada Mumtaz kedua KETIGA🚩 KEEMPAT🏴 KELIMA🏳 KEENAM🚩 KETUJUH🏳 HINGGA YAUMAL QIAMAT🏳🏴🚩🚩🚩🚩 insha ALLAH..”

Leave a Comment